Voor de vacature van Assistant Manager in de horeca in Turnhout zoeken we iemand om volgende taken te vervullen:
Zorgen voor topniveau in klantenservice samen met jouw team
Overzien van de algemene werking van het restaurant, inclusief leiderschap
Organiseren en beheren van de workflow en verkoopactiviteiten binnen jouw afdeling
Toezien op naleving van kwaliteitsstandaarden
Administratieve taken, kasbeheer en het plaatsen van bestellingen oppakken
Wekelijkse en periodieke inventarisaties sluiten
Verantwoordelijk voor training en evaluatie van het personeel
Personeelsadministratie bijhouden en updaten
Actieve bijdrage aan de service, zowel in de keuken als in de zaal
Bedrijfsinformatie
Onze klant is een specialist in het uitbouwen van restaurants in verschillende types van voeding. Zo hebben ze verschillende fastfoodconcepten maar ook concepten gericht op het alternatievere publiek. Met een goede en vooral groeiende bedrijfstructuur zijn ze altijd op zoek naar extra medewerkers om hun teams te versterken. Heb je hier ook interesse in? 014/337472 of geel.horecaretail@accentjobs.be
Jouw profiel
Voor de vacature van Assistent Filiaalleider in de horeca herken jij jezelf in onderstaand profiel:
Bezit van bachelor diploma of een gelijkwaardige praktijkervaring
Twee jaar of meer ervaring in de horecabranche
Openstaan voor werk in de avonden en weekenden
Een commerciële mindset
Leidinggevende vaardigheden en de benodigde volwassenheid
Vermogen om stress te hanteren en sterk in organisatie
Proactieve instelling en klaar om de handen uit de mouwen te steken
Flexibele mobiliteit
De activiteiten van het personeel controleren
Klanten bij aankomst verwelkomen en informeren over de organisatie
Aanwerving van personeel superviseren of uitvoeren
Aanbod
Onze klant kan aan de assistent manager volgende zaken aanbieden:
Een goede brutoverloning.
De kans om te groeien in een groot bedrijf waar ook horizontaal gegroeid kan worden.